haydi baslayalim

gencler selamlar,

bugun internetteki videolardan gaza gelip birde ramazanda iftarda cok yemeyeyim diye freeletics programinin 3 aylik olanina kaydoldum. saolsunlar birde bana ekstradan 2 hafta da bonus verdi toplamda 3.5 aylik bir uyelik aldim. (merak edenler icin 35 euro)

bakalim nasil olacak ne kadar devam edecegim, devam ettigim surece yazamaya calisacagim, ilk yapmam gereken sey kendimi test etmek, bunun icin benden

bi bakalim kac cikacak yapinca tekrardan yazarim :) haydi ben spora

----------------------

Spor sonrasi edit:
bu program nasil bir sey boyle :O
dun 33 sinav, 42 burpee, 73 situp yaptim nefes falan hic bir sey kalmadi

isin kotu yani bunlarin hepsini 12 dk icinde yaptim, simdi verdigi programda 150 ser tane yapmami istiyor, nasil yapacam kac dakika surecek bilmiyorum :)
Tek sevindigim sey, bugun dinlenecek olmam, bugun mola gunu

yarin sabah erken kalkip yapmayi dusunuyorum tahminin 50 dk falan surer ama beni cok yoracaga benziyor, neyse bakalim gorecez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder