ikinci antrenman

Gencler tekrardan selamlar,

Bir günlük aranın ardından yine antrenman sabahına uyandım. Bugünkü antrenmanda set tekrarları 10-25-10 sırasıyla olduğu için çok ağır bir antrenmana benzemiyordu ki nitekim öylede oldu, Daha önce aynı antrenmanı Soner 12 dakikada yapmıştı ki önceki tücrübemden Soner'den +-2 dk olarak kendimi şartlandırmıştım.
Burpee - Mountain Climber - Knee up yapmam gerekiyordu, bunların içinde daha önce yapmadığım bir tek Knee up idi. 

Beklediğim gibi çok zorlamadı 10 dk da bitirdim, hatta baktım hazır vucüt sıcak üzerine biraz da dips ve chin up ekledim (acısı akşama çıkar :) ) Sanırım bu dinlemen için verilmiş bir antrenmandı.

Bir sonraki antrenmana baktım fantastik duruyor ve cidden zorlayacağa benziyor, çünkü içinde pull up var :)

Bir sonraki antrenmanda görüşmek üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder